Tuesday 18 December 2012

Hutan Bndar :)





Hey hey hey everyone...

Have a nice day to all of you k. hurmmm... I'm very enjoyed yesterday because I going to Hutan Bandar... Dah lah first time pegi sane.. perghhh!!!! excited you know.*kesian. Orang lain dh lame pegi situ tapi aku nak pegi baru semalam ye lah jauh kan ngn uma... HEEE. Aku gerak with all my sepupu sepapat. Aku yang paling tua lah.. tapi tak pun, akak muda k. HAHAHA. *perasan, tapi mmg betol. lol :P aku gerak sane because nk teman kan adek2 ni main. I'm so boringggg stay at home everyday... x tau nak buat ape dah.. sangat lah boring. so aku buat plan lah nk gerak Hutan Bandar. Lagi pun my adek sedare sabrina and Hakim balik jb. Diorg from kayell. HEE. SOOOO.......we all enjoyed yesterday. *yahoooo. Errrmmmm.... Aku  kene layan adek2... best tau. ye lah, aku x de adek. so bile dapat spend time dengan diorg semua tu yg best. Lagi2 azim, si kecik tu. memang manje sangat. :)

Time kita orang pegi tu x ramai sangat orang tau.. so kita org memang buat atok lah tempat tu kan.. HAHAHA. Yang paling best sekali bile x de org ni, aku bleh main playground sekali.* dah besar2 pun nak main..sangat x malu kan. HAHAHAHA* Ala x de org nampak sbb org belom datang. tak kesahlah kan.. yeahh yeahhh...Tapi serius tau jadi budak2 memang paling best sangat... *teringat time kecik2* sad... Yang the best gile time kita orang gerak,x hujan... Bila kita org gerak balik baru hujan..*hik hok* tu yg best tu. ye lah kan sekarang ni kan musim hujan,so... tu yg banyak kali plan kene cancel. HEE. Bila spend time ngn cousin best sangat. bukan senang nak kumpul same2.. wee. HAPPY HAPPY HAPPY


Nah ade buah tangan untuk semua ^^,


  
azim <3


Hakim n Haziq <3


 Fikri <3

Jiha n Sabrina <3

I hope you all enjoy okay bila bace ni...
Thank you...
I love them...
Diorg macam adek aku sendiri...
muahhh*
bye :)

No comments:

Post a Comment