Monday 24 December 2012

Hello Kitty Town And The Little Big Club


Hye semua....

Sorry korang semua dh lame aku x update blog. Maklumlah busy sikit lah sekarang ni.. Rindu nak update blog nie. Hee. *wekkk* Minggu lepas aku ngn cousin aku sabrina n hakim n mama sekali pegi hello kitty town ngan little big club. Kalau yg hello kitty tu masuk x pelah jugak tapi little big club tu seriously dah macam budak kecik kot. HAHAHAHA ain ain ape nak jadi lah, dh nak masuk 18 tahun dah. *hik hok* Tapi kan best gile kot kat situ. Aku EXCITED GILAXX!!! Aku yg terlompat2 mcm budak2.. Hahaha *poyo* Dia banyak sangat show... Aku ngn adek2 sedare aku tekejar2 nk tgk show.. kejap berlari ke atas n bawah. sampaikan akak yg jaga kat pintu depan nak masuk tu pun dah kenal. Kita kalau setiap kali nak masuk kene tunjuk ticket. kalau x de ticket tak bleh masuk. Dia bila2 nak keluar masuk pun x pe janji ade ticket. Tapi aku dh x pakyah tunjuk lagi. main masuk jerk. Hahaha. untungkan. *yeahhh*sebab ape sebab kakak tu dah kenal.. sebab kejap2 muke ni. Hahahaha

Time aku pegi tu ramai kot orang... pergghhhh agak sawit jugak lah kan. tapi nk buat macam mane dah bayar kan so masuk jerk lah, nnt karang membazir pulakkan. Hee. ermm... Dekat little big club, permainan dia sume best2. tapi macam budak kecik lah. kalau nk pegi ni kene bawak adek lah sebab konon2 kena jaga adek lah tapi sebenarye diri sendiri yang nak main. Hoho *berlakon* Tapi kalau buat tak tau pun bleh jugak.. Hahahaha. Best lah.... Have fun sangat!!! sebab permainan dia, org dewasa pun bleh main.. Yang paling kelakar sekali aku main playground dia... Hahaha. Best jugak kot. Lepas tu pikir balik, kenape lah time aku kecik2 x de tempat mcm ni. kan best kalau ade. Heaven... Hahahahaha *teringat zaman silam lah pulak* So that time I'm very very very enjoy... *wee* Ade mase lagi aku nk pegi lagi, nak bawak adek2 sedare aku lagi sbb aku kan x de adek so  bawak adek2 sedare aku lah. *so sad* But I'm happy.
 *wink wink *

okay di bawah ade sedikit selingan masa aku kat sane.. ENJOY!!! :)


Bersama hello kitty <3


Lawa betol baju dia ^^,


jom main masak2 


bestnye kalau kat uma ade


katil hello kitty














my lovely cousin *sabrina*



Thank you...
good night...
bye...
muahhh :*

No comments:

Post a Comment