Thursday 10 January 2013

Birthday Siti Nurhaliza



Hye hye semua...

Agak lame jugak kita tak ketemukan.. Rindu aku tak ni?? mesti tak kan.. Dah tau sgt.. Hahaha. Nampak sape kat atas tu?? mesti kenal kan.. tipu sape tak kenal kan.. Sebab dia lah artis terkenal kat Malaysia ni.. Dato Siti Nurhaliza.. hee. Kenape aku tulis tentang dia.. Sebab esok sebenarye hari jadi dia 11 Januari.. Tapi tak tau yang ke berapa tahun. Hahaha. 

Siti lah artis yang pertama aku paling suka masa kecik2 dulu sampai sekarang.. Serius suke gile. Semua lagu dia kalau boleh aku nak hafal. Sekarang ni ingat sikit2 jerk. Hahaha. Dekat karokae mesti aku akan nyanyi lagu dia lagi2 tajuk lagu AKU CINTA PADAMU*mioew* lol :P Ramai jugak orang tak suka pada Siti.. Aku pun tak tau kenape?? mungkin diorang jelez kan sebab tak dapat suara macam dia. dah lah merdu, cantik, manis pulak tu.. Best sangat kalau dapat jumpe dia. Mama and ayah dh jumpe. *untuglah* jelez. hahaha. 

Tak pe aku hope one day i will meet Siti Nurhaliza.. *weee* I don't care orang nak cakap ape pun pasal Siti... Aku tetap suka Siti.. Tak de sape dapat lawan dia.. *wee* So saya NUR'AIN SYAKIRAH nk ucapkan .........

yeahhh....
Thank you semua..
love you 
bye :)

No comments:

Post a Comment