Monday 28 January 2013

The Impossible :)



Hye hye semua...

Sorry you all... Lame tak update ape2.. Sekarang ni busy sikit lah.. tapi x tau busy ape. Hahaha. Dalam minggu lepas aku ade tgk wayang cerita ni tau.. *The Impossible* ingat x nak tgk cerita ni nak tgk The last stand tapi lambat sangat lah showtime dia.. takot balik lewat sangat tu yg terus tgk cerita nie..

Actually aku mcm nak ketawe pun ade tau bukan ape aku bleh nanges gile2 kat wayang wey.. nasib baik that time x de org duduk sebelah aku.. Kalau tak memang malu jerk. *gembeng* Aku x leh tahan.. Cerita dia memang memberikan ke insafan pun ade.. Ketakutan pun ade... Cerita dia pasal tsunami yang melanda kat tempat satu family ni pegi vacation nak sambut christmas dekat Thailand..

Yang aku tau cerita ni kisah benar yang berlaku terhadap satu family.. Diorg lakonkan semula. Korang bayang kan k kalau kita yang terjadi atau kita kat dlm kejadian tu mesti kita rasa takot sangat. Dah tak tau nak lari mane sbb air yg datang tu berapa second jerk musnah kan kita semua yg didarat. Yang boleh buat kan mangsa tersebut mati sebab diorg berguling2 di dalam ombak tu denagn barang2, kete, pokok semua.. tu yang di sebabkan ramai yg terkorban. Itu sebablah aku nanges mase tgk cerita ni.. Rase ngeri sangat.. 

Korang kene tgk cerita ni.. Bila korang sume dh tgk baru korang dapat rasa kan mcm mane keadaan yg berlaku time tu.. InsyaAllah x kan berlaku lagi mcm tu. kita berdoa pada tuhan semoga kita tak terkena bencana sebegitu.. Amin :)

thank you 
bye  :)

No comments:

Post a Comment